Thursday, March 17, 2011

New song

I love you so from Toni Gonzaga, I'll dedicate to my beloved sweetest boyfriend,
Muhammad Rejab.
Tadi an, aku jumpe die tau. Tetibe die cakap macam ni :

B : Jangan tinggal kan kite tau.
G : Yee, kite tak tinggal kan. *Dalam hati aku rase nak menanges.
B : Sayang kite tak?
G : Mesti la sayang.

Beberape minit kemudian, aku pulak yang cakap.

G : Jangan tinggal kan kite tau.
B : Yee sayang, kite tak tinggal kan.
G : Sayang kite tak?
B : Sayang sangat sangat sangat. *terharu.

Aku tak tau nk cakap macam mane lagi. Pmpuan mane tak sayang boyfriend sendiri woii. Dah sayang, mesti la nak story siket pasal boyfriend an. Tak kesah la banyak ke siket. Mesti cite jugak. Okey okey, sambung pasal td. Tadi suare die laen oh time cakap 'jangan tinggal kan kite' tu. Sebab tu aku rase nak menanges. Sayang, lepas ni jangan buat decision sendiri tau.
TAK SUKE ! Faham tak?! Haha.
Bieee, nah amek hati kite ni. Jage tau. Belai elok elok. Haha. EEEEEEEE, geli. Jiwang nye. Haha. Pegi mam sape yang tak suke tengok aku dengan die. Byeeeeee.


No comments:

Post a Comment