Thursday, March 3, 2011

Bodoh.

Title tu bukan untuk korang ye, Nayli, Izwan & Ekin. Hey, ni bestfriend aku. Lepas ni aku nak cite pasal dorang je. Bole kan? Bole kan? HAHAHAHA. Baru puas hati korang kan? Thank you so much wehh. Korang supporting oh. * kene cite siket je. Lepas ni nak post pasal korang lagi. Nanti ade la yang kutuk aku jakun nak cite pasal bestfriend. HAHAHAHAHAAHAHA. I LOVE YOU CHAAAA & MACHA :)

................................................

Yeeeeeeeee. Aku first time couple, KAU SUSAH KE?! Aku jakun? Biar lah. Bukan nye kacau kau pun monyet. HAHA. Bodoh! Eh, aku tak de niat pun nak bg korang menyampah. Tujuan aku nak bg korang bace. Macam mane aku rase sume tu. Nak share pun salah. Bukan blog la kalau bukan tempat nak share story. Deyy, aku baru post 5 cite pasal die. Bukan nye 20 mcm tu. Hang dengki ke aku couple dgn die? Ce cite dekat aku ni hah. Bosan ye bace cite pasal aku dengan Jeje aku tu? Okeyyyyy, ni yang korang nak an? Aku 'kurang' kan cite pasal die ye. Happy? Pegi mam la -..-

No comments:

Post a Comment