Friday, March 25, 2011

Him

Can you see that? Awwww thats so sweet man. Aku tak penah tau pulak yang DIA ni agak jiwang. Haha. Dah la jarang online, bile online tulis status panjang panjang. Bukan nak bgtau, suruh bace ke ape yang tulis kat status die. Saje buat aku jadi stalker. Okey, lepas ambil resut SPM hari tu aku terus demam, muntah muntah, saket belakang. Sampai la pagi td baru feel better. Alhamdulillah, Allah sembuh kan aku dengan cepat. But now, DIA pulak yang rase nak demam, saket tekak. Aku dah agak dah. Kitorang selalu mcm ni. Bile aku dah sehat dr demam, DIA pulak yang demam. Bile DIA sehat dari demam, aku pulak yang demam -.- . Waahh, maen sambung sambung pulak. Dah macam berjangkit. Padahal duduk jauh. Bytheway, Get well soon busuk. Thankyou so much for that status.

.............................

Result SPM aku hanya ala kadar sahaja, cukup makan gitu. Korang nak tau an ape yang aku dapat? Nahhhh, bace sampai puas, pegi bgtau sume orang.

Bahasa Melayu : A
Bahasa Inggeris : B+ *yang ku sangka akn mendapat A --'
Matematik : A
Sejarah : A
Pendidikan Islam : A- *teruk betul agama aku -.-
Matematik tambahan : C
Biologi : Lulus atas
Fizik : Lulus atas
Kimia : Lulus atas


-Pandai pandai la korang cari. Janji aku lulus tu. BUTTTT, aku nak credit. Awww, kene buat ape ni? Course ape? Tolong laaaa.

No comments:

Post a Comment