Tuesday, July 13, 2010

Terbuku.

ape nak jadi pun aku tak tau la. haih. masalah la orang mcm ni. payah ! sikit sikit touching. yeeeeee. memang kau transparent pun. puas? kitorang tak nmpk kewujudan kau semalam. lantak kau la nak cakap aku tak puas hati ke ape ke. pulau kan kau ke. tp memang aku tak puas hati. dengan kau ! hmm, walaupun aku gagal, at least aku jujur ! tak macam kau. memaksa orang bgtau ape yang keluar. tp dengan aku maybe kau tak mintak. tapi dengan orang lain, yeeee. cara kau memintak tu, memang pandai. macam kitorang ni kene pukau. mudah terpedaya dengan cara kau cakap. wah ! confirm pensyarah sayang kau nnt. time masuk universiti. syabas, babe ! lately ni memang aku kurang cakap dengan kau. aku tak tau nak cakap ape dengan kau. maybe sebab ego aku ni. kalau kau bace post ni, hopefully kau faham ape yang aku pendam kan. walaupun kite dah kawan lame. kitorang harap kau sedar. tolong tukar attitude kau tu. sorry babe.


p/s: ceramah/ seminar tadi kelakar. bestttttt. :D

No comments:

Post a Comment