Friday, July 2, 2010

EXAM !

yeay! exam nak habes dah. tinggal 2 hari lagi. 5 paper lg tinggal untuk dijawab. maths 1, biology 3, chemistry 1, physics 1 && add maths 2. wth ! paper 2? mampus gue. die ! die !

korang korang. nak dengar cite tak? time exam sejarah td, GEMPAK ! eh, gempak sangat ke? korang follow la cite ni. soalan sejarah paper 2, HEBAT ! 'senang' sangat. two thumbs-up, babeyh. seperti biase, dah habes jawab. termenung. itu memang wajib. pandang kiri pandang kanan. kanan, ade Dona & Nayli. kiri, Ekin, Shaun & Grace. today, dona absent. *tak ready nak amek exam la tu. haaha. okey okey. lets continue to my story. time pandang ke kiri. aku melihat sepasang 'suami isteri' ni bergelak. dorang berborak. ape lagi, join the club la an. Ekin memulakan ceritanya dengan menarik sedikit tudungnya ke depan. && miming kat aku. tp... aku tak paham. haih. kringggg! loceng berbunyi dan paper exam dikumpulkan. rehat, semua story aku tau. kuang ajoo! kau manusia bertopengkan pipi yang merah je. teruk betol perangai kau. okey. lets name this genie 'K'. memang sesuai K untuk kau.

E : tadi 'K' tiru.
S : yeeeee, die tiru.
F ; tiru? tiru dari siape?
E & S : dari gadjet die. die baring. then, copy. bla.. blaa... blaa.

Sape nak tau lebih lanjut. jumpe saya atau hubungi saya. ;DD

wahai 'K', aku yang bodoh ni pun tak penah ade niat nak buat mcm tu. tak terfikir pun tau. haiii, berubah la. dah la budak budak lain kate, semua paper kau buat macam tu. hish hish hish. kau kene berubah. sebelum kau kantoi ! ingat ni tau. tau tau?

No comments:

Post a Comment