Wednesday, July 7, 2010

Main hujan. =,=


BESSSTTTTTT!



gile gile gile gile best ! dah lame tak main hujan. last main time primary school kott. time main hoki. wahhhh ! saya rindu time main hoki. mase darjah 5, hoki hantar 2 group untuk pmpuan. group A & B. saye dalam group B. saye jd penyerang. besttt doe jd penyerang. mcm ketua. tp saye bukan kapten. kapten saye jd defender. kitorang penah jadi johan time lawan dgn CBN. padan muke ! dah la main asyek tercabut je kasut. wow ! dapat emas. dah menang tu kitorang maen air yg pancut pancut tu. best gile. macam air hujan benda tu.


Geng hoki saye : Farahin (paein), Rohasliatika (ros), Izan Nurshuhada (izan), Amanda ( die ni bdk 5G, schoolmate la skrg ni. tp tak tegur dah), Siti Zulaikha ( schoolmate too, 5N), Fatihah Kamarudin, Ain. yang lain aku tak ingat. sorry, babe. btw, thanks cikgu FARID. *cikgu ni hensem. haha.



eh eh, tgk ! korang ni bukan nak tegur aku. aku dah jauh menyimpang. haih. td kan hujan, aku dan geng main hujan. sape la ajak ni. weh, aku sayng korang. korang dah kembalikan mood aku hari ni . haha. selepas kejadian di makmal komputer. cehh, cite nak gempak je. padahal botol je retak & pecah. tp td tak cukup sorang maaa. ekin ade nasyid. tak pe la. laen kali kite maen lagi eh? maen hujan ni kene muke tebal sbb ramai yang akan tgk nnt. then, dorang kate 'eiie, tak malu ke bdk bdk ni? gedik ke?'. eleh, cakap je la nk join. kan senang. haaha. sampai rumah, lenjun bhaii. kasut aku yg kotor tu terus jd bersih. thanks, hujan. ;) okey la, bye ! eh, korang try la main hujan. besttt ! tak payah malu. byebye.

No comments:

Post a Comment