Saturday, July 10, 2010

Pelat

ape masalah dorang ni? nak sangat jadi pelat, jadi la. dah Allah bagi lidah tu elok elok. nak tukar jadi pendek pulak. haih. yeeeeee. sekarang ni dah ade trend terbaru. hmm, baru tu tak la baru sgt. tp bole dikire baru la jgk. heeee. *mcm keling. sekarang orang text gune bahasa PELAT. for me lahh. contoh contoh ayat dorang : sanad, tat, cowi, apew, jugakz, awuck. weh, korang ni masuk tadika ke tak? ape masalah korang hah? pakar bahasa dah sedap sedap bagi perkataan jadi okey. korang memandai mandai je tukar. hish hish hish. teruk ! macam mane la BM korang kt sekolah eh. hushh, tak boleh bayang kan. then, dah elok ade 3-4 huruf kat ayat tu, korang tukar. tambah s la, z la. mcm mcm. haiii, kalau ade orang text aku ke , comment ke, ambil masa tau nk terjemah kan. tak pun aku tak reply terus. haaha. kesian orang tu. padan muke ! laen kali senang kan orang. jangan susah kan orang. faham? chop ! korang tau an ape maksud sanad, tat, cowi sume tu? sape yang tak tau. ni hah, sanad : sangat, tat : kat, cowi : sorry, apew : apa , jugakz : juga, awuck ; awak.


ada lagi satu, taip/ tulis huruf kecik besar kecik besar. perghhh ! berseni betul. mesti tangan kau tu hebat an. mane tak nye, kejap kejap tekan SHIFT. weh, tolong lah. repair la cara kau text tu. ni untuk kebaikan korang jugak. korang tau tak? bahasa melayu ni dah cukup indah tau. tolong la ! tolong tukar cara tukar cara korang tu. boleh?


okey, sape yang dah bace post ni. kalau korang nak kutuk aku balik, kutuk la. tak kesah pun. tu hak korang. sebab korang pun ade pendapat korang an pasal gune ayat SKEMA. B-)

so, sebab blog ni blog aku, aku punye suke la an nak kutuk, hina, maki orang an. betul tak, para blogger? yeah! two thumbs up. for your information, aku ANTI gile orang taip macam ni. okeyyy, sape yang terasa, sorry guys. ;)

No comments:

Post a Comment