Monday, May 3, 2010

pasar malam.

rambang mata bhaiii. haaha. banyak barang baru. suke suke. umii ajak pergi beli makanan je. bile terpandang tudung, baru teringat ade minachi kirim duit suruh beli tudung sama gua. haai, chaa. cerewet pulak tu. nak labuh je. memang pilihan gua akan tutup ***** lu. haahha. sorry, babe. i pun beli selendang baru. suke cangat. (ahh, gedik nye) petak petak lagi au. colourful.


ohhh, tadi perhimpunan punye la lame. haiya. x de satu pn yang melibatkan aku naik pentas. haaha. jeles tau. hoho. bape banyak la cikgu tempah button tu. bagi ahh satu. padahal x aktif dan cemerlang pun. okey, hari ni balik awal. memang best ahh. suke la waktu add math. teacher memang best! saye ingat ape yang teacher cakap kat saye. "kurang ajar punye pompuan" haaha. ape lagi an ekin. gelak ahh. pandai pandai ahh korang cari sebab ape ye. tapi bende ni tak menyakit kan hati la. pukul 3, meeting group 2 yg kem pbsm tu. terbaik ahh amir. awal gile kau datang. blaalblaablaablaablaaa. i pun balik awal dari my group. ade orang menunggu. siapa die tu? shhh. haaha. adik gua la. siap bungkus makanan lagi. dengar cite ade orang curi sikit makanan aku. siape yang curi? siap kau, budak. lastly, ade robot di sekolah tadi. depan pejabat. silver one. :)

p/s: damn cute amani adamaya (mia)!

No comments:

Post a Comment