Thursday, May 13, 2010

busy.

yeah. itu keadaan buat masa sekarang. pluss aku malas sedikit. haaha. mane tak nye. aku still letih lagi lepas balik kem PBSM tu. sampai tertidur dalam kelas. first time wey, aku tido dalam kelas. tak sangka makk. haaha. kalau tido pn, just pejam mate. tp tak tido pn. pejam pn untuk teman ekin je. hoho. teman sejati bhaii. eceh. nak cite sikit ni, tadi bukak hamper. 2 der, group terbaik and khemah tercantik. kami 'menjemput' rejab, anuar and arif. untung korang. dapat free. so, dh bukak hamper sume tu. dorang blah. aku and arif gay je tinggal. segan pun ade la. hehe. aku je byk tanye. die pendiam ahh. ape ni der? laki ahh patot byk tanye. hoho. tapi x pe. sebab kau an ******* aku. so, aku x kesah. okey. the end.


p/s: satu kelas tahu kot bau tu. haaha. yeah, suspect aka bawang. :D

No comments:

Post a Comment