Thursday, May 6, 2010

HOT.

tu yang kau panggil aku an. kau kate aku and geng aku yang malu kan nama sekolah ye. pasal buat video bad romance. eyy, der, lu ketinggalan zaman ape eh. kitorang dah delete la der. dah lame ahh. dah 3 bulan orang x sebut pasal bende ni. yang lu nk ingat an balik pasal?!! kau tu yg serang aku tak tentu pasal. tak bgtau nama. nak mengarut lucah sume. weh, kau. aku ingat ah agame aku. x macam kau. aku still igt lagi ahh perkataan arab yang aku belajar. fyi, aku budak kelas arab ahh dulu. first first kau dah cakap kat aku kepala otak. memang aku naik angin ahh. kalau kau kawan aku tak pe la jugak. aku faham. tapi ade ahh batas. x de la sampai cakap "cork". aku pn x penah ahh cakap kerbau pendek sume tu. then, last text kau tulis ayat gedik tu. lagi ahh aku menyirap dengan kau. hot = howt. kot = tot. memang tot tot la kau. lidah kontot ke pe lu der. siap suruh bagtau lagi, kalau ade video terbaru bgtau. ehh, minachi, apek, chaaa, lu buat dulu la. kate lu pn hot jugak. mengaku pulak tu. budak hot pn tak akan mengaku la der. lu perasan ahh. lagi satu, lu yang poyo. marah memang ah aku marah. tapi aku malas nak layan kau. mulut orang tak boleh tutup. baik aku focus SPM yang akan menjelang.

p/s: esok balik awal. yay! :D

No comments:

Post a Comment