Saturday, May 1, 2010

demam

yeay! jumaat hari tu mc. tak payah belajar chemistry. haaha. hampir 1 hari saya tido je. mane tak nye, 5 jenis ubat kene telan bhaii. tu tak kira bape tablet lagi. okey, pasal elergic tu. doctor cakap elergic seafood. hah? seafood?!!! wth, man! favourite saya tu. hmm. dah takdir an. so, kene berpantang la. tattaaatatadi an, (saya gagap la awak. haahahah) ade extra class for bm dgn cikgu zainon. seperti biase, cikgu ajar memang best! tapi saya tak focus sgt la. berkhayal. akibat ubat demam tu la. abes kelas pn tnye ekin. "weh, dah abes ke?" "aah". ape lagi. blah la. teman awek sorang ni makan kt Rassssss Hartiniiiiii. popular you. *gaye nyah sikit. haahah. die dah abes makan, kitorang tunggu ayah saya di bus stop. die tumpang saya. sampai lrt wangsa maju je. okey. saya tiba di rumah. sampai di sini sahaja coretan saya untuk anda. bye! ;)


p/s: hafal oral b.i.

No comments:

Post a Comment