Wednesday, June 8, 2011

Unplanned date

Okeyyy, title agak pelik right? Haha, act hari ni tak plan pun nak keluar. Ehh, dah plan tapi tak sure nak keluar ke tak. *keling dah aku. haha. Sebab adek aku, Nini kate nk keluar pegi rumah kawan die. So, aku pun ape lagi. Bantai tido smpai pukul 12. Bangun je aku dengar die kate 'adek tak jadi keluar'. Lahh, asal lembap sangat bagitau. Bangun je terus call Jaja. Suare tido lagi, cakap nak keluar ke tak sume tu. Terus die kate 'sayang siap je la'. Ape lagi, pegi siap kan diri. Dekat sejam la jugak. Kesian die terpakse tunggu lame kat KLCC. Sampai je terus pegi ticket movie Kung Fu Panda 2. Act an, aku nak tengok sangat Pirates. Unfortunately, die dah tengok dulu. Aku tak nak tengok benda yang die dah tengok. Nanti bosan pulak die. Takpe lah, download je -.-


Yeayy , Kung Fu Panda 2 ! Sumpah seronok. Yela an, orang tersayang belanja. Kelakar, sedeh, action sume ade. Pegi la tengok, takpun download je. Wahh, aku pulak mengajar korang buat benda jahat. Haha. Seriously Po comel. Awww awww. Mentadak tu sungguh kuat kau. Terkejut aku. Sebelum ni, yang first punye aku tak perasan sangat. Yang aku ingat Mahaguru tu, Rimau, Angsa si bapak Poo ni dengan Ular & Burung ke ape entah. Janji die terbang. Haha.

Alololo, comel nye. Time kecik lagi comel. Nak je peluk. Hihi

Hah, ni la gang dorang. Dragon Warrior & ape entah. Haha. Rimau tu Angelina Jolie. Sukeeeee.


Thanks a lot bie sebab treat kite. Ilapchuuuuuu kepeng. Satu lagi, terime kaseh sebab terkapak dahi kite time gelak tadi. Sumpah happy tengok sayang gelak. Sampai orang pandang kite dua. I love that moment :) Kbaiii.


No comments:

Post a Comment