Sunday, June 19, 2011

New things

Ooh yeah, I got new bag backpack and new flip-flop shoes.
Awwww, like like. Haha.
Bag backpack, guna duit sendiri la. Beli kat Tropicana Life.
Kasut, along belanjaaaaaa. Ihik ihik. Thanks sista :)

Bag tu Hotto Windo. Aku tak penah dengar pulak. Hee -.- Yeeee, kasut tu buruk. Tapi along kate cantek. Bukan aku pilih pun, along. Die kate laen siket dari orang laen. Bytheway, aku suke design die. Lagipun kasut tak senang koyak, kalis air bhaiii. Haha. Mesti korang ingat aku nak show off an? Tau dah. Jangan nak menipu diri sendiri. Aku saje nak share je benda aku ni hah. Kalau susah, tak payah bace blog aku dah. You get it boy and girl? Okeyyy, sep siket. Baboiiiii :')

p/s: Hari ni onthephone dengan Jaja dekat 2 jam. Woot woot, lameee. Tapi dulu dulu lagi lame an. Iloveyou so much sayang :* Ehh, korang. Die pun suke lagu Aishiteru tu lepas aku post semalam. Hihi, nanti nyanyi depan kite okey? :)

No comments:

Post a Comment