Monday, April 25, 2011

Nur Fatihah & Nurul Ashikin

Haiiii, reader. Dah lame an aku tak post entry? Sorry la ye. Lately ni busy gile weh. Kene pegi sane sini beli barang hantaran tunang Along. Sumpah penat. Sampai tak de mase nak online, buat post baru. Kekadang terkejar kejar nak ke sana ke mari. But, sekarang sume hantaran tu dah siap. Tinggal nak buat mini pelamin je. Bytheway, tema die mesti kawan aku 2 ekor ni suke. Colour pink weh. P-I-N-K okey. Usop Wilcha tu pun suke tauu. Haha.


Act, post ni untuk Si Ekin Bingo & Si Fatihah Chubby. Dah lame aku plan nak buat post mcm gini. && tetibe ade sorang ni mintak aku tulis pasal die. Aku pun ape lagi. Cari la gambar. Jumpe pulak gambar yang agak lame. Tp okey, tak nerdy.


Nurul Ashikin Binti Abdullah.

Time pegi Homestay. Sumpah best. Mandi same, tido sekatil. Sume buat same same. Stokin colour colour weh. Kanak kanak riang. Comel *wink wink.

Zaman sekolah memang banyak kenangan. Kitorang kawan sejak dari form one sampai la sekarang. Dalam kelas duduk dekat dekat takpun sebelah. Pegi mane mane mesti aku follow belakang, tak pun depan. Kalau belakang tu, budak ni tak tahan nak pegi toilet. Melabur. Haha. Lagi satu, time rehat. Mmg kaki makan dia ni. Badan kurus, tapi nafsu makan besar. Kalah aku. Bile makan McD mesti Bigmac. Asyek big mac je. Aku yg agak besar ni pun tak mampu nak telan benda tu. Tp si bingo ni bole. Hebat la hang. Haha. Sejak form five die dah jarang beli makanan kat kantin, bawak bekal. Tapi kekadang tu die pegi tibai bekal die tu dalam kelas. Sempat pulak tu makan dalam kelas, time cikgu mengajar pulak tu.*bape banyak la 'tu' aku. haha. Sumpah weh dia ni pandai. Tapi satu benda je die tak pandai, melukis. Puas aku & Shaun ajar lukis Plan & Elevation. Tak lepas jugak. Kekadang senget. Panjang salah. Haha. Tapi result math gempak ape. Aktiviti sekolah mesti la masuk nasyid an. Dapat anugerah solo terbaek kebangsaan bhaii. KAU ADA? Dia adaaaa. Haha. Dia ni an, lembut jugak la. Tak reti marah orang. Aku yang asyek marah, gadoh dengan die. Sumpah kelakar tengok muka kau bile kena marah dengan aku. Haha. Then, muka kau tido. Dah la mata tebukak. Rindu nak tolong tarek kan mata kau tu. Haha. Dah la tu, smpai tu je la aku cite pasal dia. Nanti bulan 12 kene cite lagi. Hihi. Heyy bones, I love you so muchhh. Thanks aww sebab sudi jadi kawan aku bila aku susah senang. Thanks jugak sebab berani tegur aku. Aku rase tekejut dgn perubahan kau. Kau dah berani weh. Congratss. Haha. LOL *heart*

Nur Fatihah Binti Kamarudin.

HAHAHA, budak ni dah chubby sekarang. Act, mmg dari dulu dah chubby kat part cheek die. Awww lips die memang kalah Angelina Jolie. Dari jauh kau orang bole kenal die. Ape lagi time die senyum. Gigi tersusun sebaris. Putih berseri. Dia ni dah kawan dengan aku hampir 6 tahun. Sebab kitorang kenal time form one. Sekelas sampai form 3. Act, smpai form 4 tp kejap je. Sebab aku pindah kelas Ekin. Before tu ade cite disebalik pemindahan tu. Tp malas nak cite. Buat malu aku je. Hihi. Walaupun kitorang tak sekelas time upper form, tp kitorang still hang same same, beratur sebelah menyebelah, rehat & balek pun same. Bila lalu depan kelas je, mesti bubye sume tu. Dia ni dah macam kakak untuk aku. Matured weh walaupun muka ala kanak kanak gitu. Haha. Pandai bagi pendapat, nasehat. Favourite food die kat McD smpai sekarang aku ingat. Doublecheese Burger an? Betul tak? Haha. Lagi satu aku nak cite, dia ni memang fanatic kat Justin Bieber. Alaaaa, belieber forever. Then, dengan Twilight & Harry Potter lagi. Kau tanye je la ape pasal benda ni, sume die bole jawab. Dia ni an kalau nak buat sesuatu memang besungguh. && lagi satu die ni kreatif. Suke seni tapi minat Medic. Suruh amek seni taknak, nak medic jugak. Nak jadi doktor jugak. Haha. Walaupun kitorang ade kesah duka, tapi kitorang dah buat buku baru. Lupe kan sume tu, senang an dapat kawan macam ni. Fikir positive. Tapi memang tak dapat dinafi kan la. Dia ni memang keras kepala. Lebeh kurang aku jugak la. Haha. Dia ni putih nak mampus. Lawaaaaaa gitu. Manja. Pemurah. Okey, tu je la kot. Act, aku migrain ni. Kene hujan tadi. Tu je la yang dapat aku fikir buat masa sekarang. Bila kau nak tido dengan aku pulak? Haha. Heyy chubby, i love you so muchh. Thanks tau sebab sudi jadi kawan aku susah senang. Dengar problem aku yang aku tak penah cite kat sape sape. Jadi kawan sekepala dengan aku. LOL *heart*

Gambar hang out time bulan puase 200* bpe entah. Haha. Time ni die still kurus lagi. Aku nak kau dapat kan balek body macam ni. Dulu same tinggi, sekarang kau lagi pendek dari aku. Mane Fatihah yang dulu? Sume same dengan aku --'



Ikhlas dari : Shafirah Taharudin.

No comments:

Post a Comment