Tuesday, April 26, 2011

New blog

Wooot wooot, background blog aku dah tukar. Dan aku juga tau macam budak budak. Tak padan dengan umor aku. Ade aku kesah? Ni kan blog aku. Haha. Kalau korang nak comment pasal background tu comment la. Aku terima. Aku pilih cookies monster sebab dari dulu aku minat benda tu. Termasuk la Elmo, Sesame street sume tu. Kire nye sume family die lah. Sekarang aku tengah kumpul baju dorang sume tu. Elmo & cookies monster dah ade. Yang Bad attitude tu pun ade. Alaaaaaaaa, yang hijau tu. Suke kat sampah tu la. Ingat lagi tak? Cite dorang ni aku follow time kecik. Teruja tengok bulu bulu die & batang kat tangan/body die. Hihi. Comeeeeel oh. Mata die aku geram. Tersembul keluar.

Time tadika dulu, aku ade beg gambar Elmo. Besaaau weh. Bawak pegi tadika dengan bangga sebab time tu aku tengok orang laen tak de beg mcm tu. Kat tadika aku la. Dorang sebok bawak beg power rangers. Aku mesti la nak kelainan dari orang laen an. Haha. Sampai darjah 2 aku bawak beg tu. Tapi kat sekolah agama je. Malu lah nak bawak kat sekolah kebangsaan. Tak bergaya. Hihi. And that time jugak la, sume budak budak sebok bawak beg roda atau name laen nye beg tarek. Termasuk la aku. Tapi aku tak ingat gambar ape pulak. Maybe power rangers. Haha. Senangg nak bawak kemana mana weh. Bile kene sandang habes. Berat nak mampuih. Haha. Merana bhaii. Ape lg kalau kelas kau kene naek tangga. Sekarang dah kurang dah beg macam tu. Budak budak tak minat. Dorang lagi maju dari kite enn. Betul tak? Haha.

Masa umor aku dalam lingkungan 4-7 tahun, aku ni di kire kan sebagai 'boy'. Hihi. Malu la pulak nak cite. *gedikk. haha. Korang nak tau sebab ape? Sebab aku ni potong rambut macam laki. Pendek tu hah. Pastu dengan gaya aku lagi. Pakai seluar je memanjang. Skirt campak jauh eh. Jam semestinya lah power rangers. Yang ade kepala die tu. Siap bole tukar. Kau nak colour ape? Cabut je, then pasang. Haha. Favourite aku hijau. Entah kenape aku pilih colour tu pun tak tau la. Haha. Then, bile petang je. Pedang & pistol kat tangan. Ape lagi, budak budak laki blok aku pun panggil la aku. Aku ketua tau. Sape nak maen dengan aku kene lawan pedang dgn aku. Haha. Tak dela, dorang kene tanye aku dulu bole tak join sume tu. Bapak ahh, sumpah gangster kecik aku dulu. Cite ni pun based on Umi & Ayah aku yang cite. Tapi sekarang aku dah lembut. Enn enn? Haha.

Okeyyyy, sampai situ je la korang bace cite merepek aku yang telah lari tajuk. Haha. Bytheway, aku ni suke buat cita tergantung. Sebab aku tak pandai nak buat ending die. Hee. Still tengah belajar buat background, buat cite yang menarik. Kejap, sape reti buat header yang nice? Aku nak belajar. Kbaiiii :)

No comments:

Post a Comment