Sunday, February 27, 2011

New friends

Ni Bob. Bob The Builder. Woahhh! Haha. Gurau je. Name die Muhammad Zulfitri. Die dah macam adik aku. Nice dapat kenal dengan die. Padahal time sekolah rendah dulu, aku jage kelas die. Pengawas an. Tp die tak ingat. Tak pe la -.-

Ni Kanda. Kanda The Panda Bear. Haha. Iskandar Zulkairnan namenye. Kuat buat lawak budak ni. Bole gile kalau IM dengan die. Banyak jugak la benda yg aku story dengan die. Thanks weh :)

Ayie. Si buncit. Haha. Gurau je. Rilex eh? Name die Megat Nazri. Die ni an, memang suke buat muke. Tengok tu. Pelik. Haha. Die ni pun banyak benda yang aku story dengan die. Kawan pmpuan aku pun tak macam kau weh. Thanks do :)

Pejol. Faizul Ramlee name penuh die. Suke buat aku menggelabah pasal Jeje. Sampai Jeje marah kot. Aku yang seksa nak memujuk nye. Haha. Die orang first yang tau aku couple dengan Jeje. Wahh wahh, congrats. Haha. Best dapat kenal dengan kau :)

Last, but not least. Ik Kazama. Name kat facebook la. Real name aku tak tau. Aku ingat ayat kau yg ni "untung ade orang sayang". Kelakar bile ingat balik. Die ni supporting oh. Die ni nice. Happy dapat kenal dengan kau :)



p/s : Sume lelaki an kawan baru aku? ADE AKU KESAH?! Haha. Act, ni sume kawan Si Jeje aka My MR.

No comments:

Post a Comment