Monday, February 14, 2011

Happy 9 month


Okey, hari ni kitorang dah cukup 9 bulan kenal, text sume tu. So far okey, Happy je. Kan kan, Jeje? Haha. Act, si Jeje yang text dulu lepas bape minggu pegi Kem PBSM. Die text pun pasal Fahmi Juling tu. Die la yg bgtau sape yang bg number aku kat Fahmi tu. Bongok punye Helmy. Start dari tu, everyday kitorang text. Sampai la sekarang ni. Die ni muda 2 tahun dari aku. Dah macam adik oh. Tapi, kitorang dah couple. Yee, couple dengan budak bawah an? ADE AKU KESAH?! Janji aku happy. Die pun happy kot. Haha. Okey, lupe nak cite. Kitorang couple mase 23 Januari hari tu, baru je. Die yang proposed. Sumpah aku tak tau nak cakap ape, blushing gile. Then, Nayli la yg tolong aku. Die kate jawab je I DO. Yes, aku dah jd kepunyaan die. Lantak korang la nak kate kitorang ni ape, janji kitorang bahagia. Enn enn? Haha.


HAPPY ANNIVERSARY , JEJE.

No comments:

Post a Comment