Friday, February 25, 2011

Hujan

Hey hey, nak cite siket ni *whispering. Haha. Semalam hujan lebat oh. Lebat selebat nye. Kilat, bunyi guruh kuat gile. Takoooot. Sebaek ade die, Jeje. Haha. Act, kitorang redah hujan semalam. Dari hartini. Tp time tu tak lebat sangat la. Then, bile hujan turun kitorang stop kat depan rumah sape entah. 'Berdiri' kat bawah pokok. Sebab kat situ je tak hujan. Bile dah lebat, lari pegi kat LRT. Stay kat situ dalam 15 minit kot. Lebat lagi, kene tempias hujan tu. Tak bole jadi, dah basah. Pegi jejantas pulak. Makin lebat, rase nak balik je. Sebab aku lupe angkat kaen kat belakang rumah. Kitorg turun bawah. First time die hantar aku turun bawah. Wahhhh, romantik. Haha. Makin lebat gile, mcm mane ni? -.- Confirm balek kene marah. Terpakse redah lagi. Time nak redah je, makin lebat. Aku takot. Dah bape kali try nak redah, siap tgk kereta kiri kanan *Jeje yang tengok, maklumlah tinggi. Haha. Akhirnye, redah juga. Macam itik aku lari. Terkedek kedek. Haha. Sampai depan blok, Omaigod! Banjirrrrrr. Habes kasut kesayangan aku. Tinggal sebelah je. Dah, lupekan. Beli kasut baru. Then, masok rumah dengan basah kuyup. Lari bukak pintu belakang, angkat kaen. Alahai, sume kaen basah, dah macam kene rendam. Haish, terpaksa basuh balek. Dalam pukul 5.15 mcm tu hujan dah reda. Alhamdulillah.

p/s: Hey boy, you're so sweet & romantic. Haha. I love youuuu :)

No comments:

Post a Comment