Friday, May 6, 2011

Redha


Ooh yeah. Aku redha yang aku tak dapat UPU. Okey, dukacita la kan. Tidak berjaya. Maybe takde rezeki. Cuma rezeki aku kat Form 6 je. Takpe, maybe tu yang terbaek yang Allah beri untuk aku. Aku akan buat yang terbaek dgn peluang yang ade ni. Aku maybe takkan tukar course. Aku akan terus kan dengan course kemanusiaan ni. Sebab aku rase aku tak dapat nak struggle kat Sains. Korang tau kan yang teras aku okey. So, aku perlu focus kat situ je. Yela kat situ kan ade subjek Bm, Sej & Pengajian am. Yg lagi satu aku tak tau ape. Hee.

Okey, isnin ni dah start mendaftar. Sumpah aku malu nak masuk sekolah lama balek. Haishh, tebal la muke aku. Haha. Takpe takpe, belajar itu lagi penting. Lantak la orang nak cakap ape. Mulut orang tak bole tutup. Ye tak? Kalau dapat second intake, aku akan pergi Uni. Hopefully. Buat mase ni biar aku belajar dulu peluang yang ade. Peluang yang akan datang, aku akan fikir kan. Doa kan yee ? Thanks semua (: Kbaiiiii .

No comments:

Post a Comment