Tuesday, May 24, 2011

4 month

Thanks a lot bie for be my sweet sweetest boyfriend. Ilapchuuuu so much. You know right? Seriously i'm happy with you. I love when you hold me, your smile & laugh. Senyum senget tu sampai bile bile kite akan ingat tau. Haha. Okey, girls kat luar sana jangan nak menggedik dengan boypren aku ni yee. Kalau tak, kau menghadap la aku. Hah, takpun kene attact kat facebook dengan blog. So, be ware. Haha. Sape yang tau perangai aku, memang paham sangat. Foryourinformation, aku agak garang & tempered. Tapi sape yang dah kenal sangat dengan aku, dorang tau aku ni suke buat lawak. Hihi. Ya allah, dah melalut ke sini pulak. Ape laa. Teruk bebenor. Hee. Hah, to my bie, take care eh. Kite pecaye bie so jangan hilang kan kepercayaan kite tau. I'M IN LOVE WITH YOU EVERY SECOND. Eieeee, jiwang ! Aku tau korang akan cakap mcm tu. Kan Kan? Tengok, dah tersenyum. Jangan menipu eh. Haha. Lantak korang la nk cakap ape. ADA AKU KESAH?! KBaii ( :

No comments:

Post a Comment