Wednesday, July 13, 2011

Ditinggalkan :'(

Sumpah hari ni aku stress, emo bagai. Tak tau kenape. Sejak pagi td aku pendam ape yang aku rase. Semua orang ingat aku okey, tp dalam hati sape tau an. Pagi pagi lagi, ayah dah tnye nak pegi interview KPJ ke tak. Aku cakap ade lawatan sekolah buat. Aku taknak pegi ! Aku nak stay. Aku dah selesa dengan condition sekarang. Okey, balek tadi aku rase mcm ditinggal kan. Tapi takpe, maybe salah aku. Aku pegi library pegi tgk budak budak tu dengan keadaan dalam tu gelap. Maybe dorang tak nmpak aku. Then, maybe COVERAGE takde. So, balek la aku. Alhamdulillah sampai jugak kat rumah :) Fineee, aku tak takot balek sorang. Tapi nnt semua sebok tanye aku balek dengan sape. Kalau cakap sorang, "ehhh, kenape jalan sorang sorang? Bahaya ! Kan kat LRT ade orang kene culik." Hah, itu parents aku akan ckp. So, how? Aku nak kereta sebijik. Amacam?

Balek tadi, call Jaja. Kejut die semua tu suruh siap. Yela, pegi match Arsenal vs Malaysia. Aku pegi training je. Semalam. Dah die siap semua tu, terus text. Then, die text kene tinggal. Awww kesian nye. Aku tetibe meleleh air mate. Yela, senaseb. Terima je la. Pergh, pastu terdengar lagu Dadali - Disaat Aku Mencintaimu. Memang makin meleleh la. Sedeh oh. Okey, benda dah lepas. Lupe kan je la. Kan?

No comments:

Post a Comment